کسب و کار

ایمیل انبوه مرده است. به جای آن، این استراتژی بازاریابی بهتر را امتحان کنید [+ مثال ها]

ایمیل انبوه مرده است. به جای آن، این استراتژی بازاریابی بهتر را امتحان کنید [+ مثال ها]

اسم من جان شرر است و مشتریان احتمالی خود را هرزنامه ارسال می کنم. حداقل من قبلا این کار را می کردم.

reps using alternatives to mass email marketing

متأسفانه، بازاریابی ایمیل انبوه را متوقف نکردم تا از کار افتاد و در آن مرحله، دیگر خیلی دیر شده است و شما بدون پول می مانید.

Download Now: 25 Sales Email Templates  [Free Access]

بنابراین، امروز می‌خواهم تکامل جستجوی ایمیل و چگونگی تبدیل آن از روباتیک قدیمی به مدرن و استراتژیک، با مجموعه ای از الگوهای ایمیل.

می‌خواهید مستقیماً به SlideShare بروید؟ مشکلی نیست، اینجا را کلیک کنید.

بازاریابی ایمیلی انبوه چیست؟

بازاریابی ایمیلی انبوه زمانی است که همان ایمیل به لیست بزرگ مشترکین ارسال می شود. این یک استراتژی بازاریابی است که امروزه زیاد مورد استفاده قرار نمی گیرد، زیرا معمولاً نرخ تبدیل بسیار پایینی را به همراه دارد.

ایمیل انبوه سفارشی نشده است، حاوی هیچ پیشنهاد شخصی سازی شده ای نیست و برای مخاطبان فیلتر نشده ارسال می شود که ممکن است به آنچه فرستنده می گوید علاقه مند باشند یا نباشند.

مشتریان امروزی انتظار دارند ایمیل‌های هدفمند و سفارشی‌شده‌ای که از هوش مصنوعی برای ارائه اطلاعات و پیشنهادات مرتبط با نیازهای فوری آنها استفاده می‌کنند.

بازاریابی انبوه ایمیل چقدر ارزشمند است؟

جذابیت اصلی ایمیل مارکتینگ انبوه، سادگی آن است. شما یک الگوی ایمیل می سازید و آن را به لیست مشترکین بزرگ خود ارسال می کنید. در چند دقیقه این یک انتخاب محبوب برای ارسال محتوایی است که پاسخی مانند اعلامیه یا خبرنامه شرکت را تضمین نمی کند. هزینه‌های سربار نیز پایین است، و آن را به یک رویکرد کاربرپسند برای مشاغل کوچک تبدیل می‌کند که ممکن است بودجه لازم برای تیم بازاریابی را نداشته باشند.

با این حال، بسیاری از این پیام ها در پوشه های هرزنامه قرار می گیرند. برای اینکه بیشترین بهره را از لیست ایمیل خود ببرید و سرنخ ایجاد کنید، شخصی سازی کلیدی است. برای بسیاری از مصرف کنندگان، ایمیل روش ترجیحی آنها برای تعامل با یک تجارت است. با 99٪ از مشتریان ایمیل خود را هر روز چک می کنند ، به راحتی می توان فهمید که چرا بازاریابی ایمیلی یک ابزار قدرتمند است.

در بخش بعدی، بررسی خواهیم کرد که چگونه کمپین‌های بازاریابی ایمیلی انبوه من کوتاه آمدند و چگونه برای بهبود آنها تلاش کردم.

نمونه ایمیل انبوه قدیمی

من سه بار در هفته برای سرنخ‌هایم ایمیل ارسال می‌کردم، که به اندازه کافی قرار ملاقات برای پر کردن بالای خط لوله من ایجاد می‌کرد. ایمیل انبوه قدیمی چیزی شبیه به این بود:

این ایمیل انبوه به دو دلیل کار کرد:

1. شامل محتوای ارزشمندی بود.

می دانستم که مقاله نیویورک تایمز توجه بسیاری را به خود جلب می کند. در حالی که این ایمیل شخصی سازی نشده بود — من می دانستم که مشتریان بالقوه در لیست من علاقه مند هستند که بدانند چگونه وب سایت آنها می تواند به سؤالات احتمالی پاسخ دهد و در زمان تکرار آنها صرفه جویی کند.

در حالی که آشکارا یک ایمیل انبوه است، این مقاله آنقدر جالب بود که توجه خواننده من را برای یک ثانیه بیشتر جلب کرد.

2. این شامل یک درخواست برای اتصال بود.

برای اینکه همیشه بسته باشید باید همیشه بپرسید. شما نمی‌خواهید کسب‌وکار مشتری احتمالی خود را در یک ایمیل انبوه بخواهید، اما می‌خواهید برای یک تماس ارتباطی ببندید. درخواست مشاوره در مورد سایت آنها راهی عالی برای برانگیختن علاقه به این است که چگونه می توانم به کسب و کار آنها در شناسایی و پر کردن شکاف ها کمک کنم.

بنابراین، این ایمیل انبوه قدیمی لزوما بد نبود. اما یک روز از کار افتاد، و من چند فرضیه دارم که چرا:

1. بازکننده خیلی کلی بود.

همه ما سؤالات متداول را به خاطر می آوریم، اما پرسیدن یک سؤال عمومی برای مشتریان بالقوه من ارزشی ندارد. آنها نمی‌دانند چرا از آنها می‌پرسم که آیا صفحات سؤالات متداول را به خاطر می‌آورند یا نه، و اگر من یک بازاریاب مشغول هستم، احتمالاً از قبل منطقه‌بندی کرده‌ام و به ایمیل‌های دیگر می‌روم.

روش بهتری برای بیان این افتتاحیه ممکن است این باشد، “بهترین راه برای افزایش فروش، پاسخ دادن به سوالات احتمالی است. و ساده ترین راه برای انجام این کار، بهینه سازی وب سایت شما است.

من بلافاصله این کار را انجام دادم. بخشی از اطلاعات را ارائه داد که در خدمت کسب و کار مشتری بالقوه من است و باید توجه آنها را جلب کند.

2. فرض‌هایی درباره وب‌سایت خود ایجاد می‌کنند.

هیچ کس نمی خواهد که یک فروشنده تصادفی به وب سایت آنها توهین کند – به خصوص از طریق یک ایمیل انبوه. یک رویکرد بهتر این است که قبل از ارسال یک ایمیل شخصی، در مورد وب سایت مشتری احتمالی خود تحقیق کنم. سپس، می‌توانم یک عنصر را که در مورد سایت آنها دوست دارم و یک یا دو ایده در مورد آنچه که می‌توانم بهبود بخشم، اضافه کنم.

این یک راه کمتر دردسرساز برای ارائه کمک است. همچنین ارزش فوری برای مشتری بالقوه فراهم می کند، بدون اینکه زورگو یا توهین آمیز باشد.

3. وادار کردن مشتری بالقوه همه کارها را انجام دهد.

حداقل کاری که می‌توانم در اینجا انجام دهم، پیوند دادن به یک تقویم یا ابزار رزرو است. صرفاً گفتن به مشتریان بالقوه‌ام، “به من اطلاع دهید چه چیزی برای شما مفید است،” راهی مبهم و غیر متعهد برای درخواست پیگیری است.

یک راه پیشگیرانه تر برای بیان این جمله پایانی این است، “من دوست دارم درباره وب سایت شما و چالش های تجاری منحصر به فرد آن اطلاعات بیشتری کسب کنم. برای رزرو ارزیابی محتوای وب سایت رایگان اینجا را کلیک کنید: [پیوند به تقویم]

علت هر چه باشد، مشتریان احتمالی ایمیل‌های من را باز نکردند – و این یک مشکل بود.

ایمیل انبوه “شخصی شده”

همانطور که قبلاً ذکر شد، بازاریابی ایمیلی انبوه در برخی موارد جای خود را دارد – مانند ارسال یک خبرنامه یا اطلاعیه. برای تبدیل و تعامل ، ایمیل انبوه آن را قطع نمی کند. بازاریابی ایمیلی باید شامل شخصی سازی برای استخراج ارزش آن باشد. در پاسخ، تنظیمات کوچکی در ایمیل هایی که ارسال می کردم انجام دادم.

من یک تبریک شخصی‌تر را امتحان کردم و زمان و تاریخ جلسه خاصی را در ایمیل‌هایم قرار دادم.

تاکنون، می دانید چه چیزی در راه است: این هنوز کار نمی کند.

تلاش من برای ارسال ایمیل‌های «شخصی‌شده» جواب نداد، زیرا هنوز به راحتی می‌توان فهمید که الگوهای من هنوز به سادگی کپی و جای‌گذاری شده‌اند. انجام تنظیمات یک کلمه ای کافی نبود.

ایمیل انبوه بازنشستگی

شخصی‌سازی فراتر از افزودن یک زمان خاص جلسه یا یک تبریک دوستانه است. مشتریان بالقوه ایمیلی می خواهند که مناسب، متمرکز و ارزش افزوده باشد.

بنابراین، ایمیل‌های انبوه غیرشخصی و بی‌اثر را پرت کردم و به مشتریان احتمالی آنچه می‌خواستند دادم: پیامی متناسب با تمرکز بر رفع نیازهای آنها. شکل آن ایمیل جدید به این صورت است:

من این ایمیل‌ها را یکی یکی ارسال کردم – دیگر برای من ایمیل انبوه وجود ندارد. و کار کرد. هنوز هم کار می کند. و دلیل آن این است:

  • من با یک رویداد سفارشی در زندگی مشتری باز می‌کنم
  • من تخصص آنها را با تخصص خودم مرتبط می کنم
  • من یک بازه زمانی خاص برای چت یا یک پیوند قرار ارائه می دهم.

ایمیل‌های جستجوی من دوباره شروع به کار کردند. نباید جای تعجب داشت بیش از 20٪ از بازاریابان می گویند شخصی سازی ایمیل را بهبود می بخشد تعامل و 90٪ از مصرف کنندگان ایالات متحده بازاریابی شخصی پیدا می کنند محتوا جذاب است.

در مجموع، تیم ما این ایمیل‌ها را ردیابی کرد تا ببیند کدام یک باز شده‌اند. سپس بلافاصله پیگیری کردیم.

حالا ما مجبور نیستیم به صورت رباتیک ایمیل های انبوه ارسال کنیم< /a>. و ما فقط بالای خطوط لوله خود را پر نمی کنیم. ما در حال انتقال افراد از طریق آنها هستیم.

استفاده از CRM به شما کمک می کند همه مخاطبین و مشتریان بالقوه خود را حفظ کنید. سازماندهی شده و تلاش های اطلاع رسانی شما را ساده می کند. اگر قبلاً از HubSpot استفاده می‌کنید، از توکن های شخصی سازی، که به شما کمک می کند الگوی ایمیل خود را بر اساس گیرنده تنظیم کنید.

رویکردی بهتر برای بازاریابی ایمیلی

ایجاد محتوای متناسب نیاز به تلاش بیشتری دارد، اما بازگشت سرمایه ارزش آن را دارد. بنابراین ایمیل‌های انبوه را کنار بگذارید و محتوای شخصی‌شده‌ای را به مشتریان بالقوه بدهید که تبدیل‌ها را دریافت می‌کند.

این مقاله ابتدا در مارس 2019 منتشر شد و برای جامعیت به‌روزرسانی شده است.

New Call-to-Action

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا